|
Post by Koji on Oct 26, 2011 12:38:44 GMT 2
No täällä ei ainakaan hyvää ole -3- Ruoka seisoo monta tuntia, ennekkuin päätyy meidän lautaselle. Riisi on klöntiintynyttä, samoin pasta. Jos on kastikkeita, on hyvä tuuri jos löydät sieltä kyseistä lihaa - tai sitten löydät ison järkeleen sitä sieltä... Kiinankaalisalaateista monesti löytynyt hius... Hm... Ja muuta tuota rataa. On ollut raakaakin sopparuokaa ja saatiin hyvitykseksi Valion vanilija-jäätelöt <___< Että sellaista täällä. Ehkä kerran kahdessa viikossa saa mahan oikeasti täyteen hyvästä kouluruuasta.
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Oct 26, 2011 12:45:22 GMT 2
8'| Yyh. Onko se joku iso laitos vai pikkupaikka? Meillä oli hyviä ruokia kaikki, paitsi lohikeitosta en kyllä pitänyt. Ja oli huippua kun vikana vuonna ne alko tarjota myös raejuustoa jee! Sitten vasta olikin uljaat ruuat. + äitini tekee niin kamalia ruokia, että huhhuh, oli koulussa suurta herkkua
|
|
|
Post by Koji on Oct 26, 2011 13:05:16 GMT 2
No, koko tämän alueen kouluille tulee samasta paikasta ruuat (alakoulussa eka ruokailu on 9-10 välillä, ja me syömme lukiossa puoli kahdeltatoista). Melkein kukaan ei pidä niistä ruuista -3- Broileripötköt/ynmtälläiset eivät ole edes lihasta, vaan kanan nahasta tehty, ovat ne kyllä hyviä, mutta silti.... Joskus äikän opettajakin löysi mustaa karvaa lihapullastaan että... Herkullista joo. Haha No, ehkä olen vain tottunut todella hyvään ruokaan kotona~~
|
|
|
Post by kiikku on Oct 26, 2011 18:30:56 GMT 2
Meidän koululla ruuat tehdään puoliksi itse - puoliksi ne ovat valmiita juttuja. Silloin ku me aloitimme koulun, ruuat oli vielä tosi hyviä, mutta nyt kun tietenkin on pitänyt alkaa supistamaan rahasta on se näkynyt laadussakin. Meillä pitäisi olla kanaa ruokalistan mukaan, mutta se näyttääkin kalalta ja maistuu lihalta. Hmm? Kaikkein parhaita ovat torstai iltapäivät, jolloin sitten on kaikista viikon ruuista tehty jotain ihme mössöä, mitä ei tunnista miksikään ruuaksi. Lisäksi kauhean usein on ongelmana, että ruuat ovat niin suolaisia ettei niitä pysty syömään. Sitten jotkut vielä maksavat tuollaisesta moskasta? Ah, kaikkein parasta oli se kun meillä on ns. luomupäivät. Härkäpapupihvejä, jotka eivät pysyneet kasassa. Lisäksi ihmiset vielä luulivat että se oli häränlihaa ja papuja, tai jotain papuja mitä härät syövät, tai kaikkein paras, härästä tehtyä papua? Eli siis meikäläisellä se menee niin että viikot syödään tosi heikosti, ja sitten vkloppuna kotona herkutellaan:D
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Oct 26, 2011 21:56:17 GMT 2
Kamalaaaaa mitä kauhukertomuksia : D Minun surullisimmat tarinat varmaan vaan joku yläasteen hernekeitto jonka herneet kivikovia. Tai joku hervottoman iso rustopala lihapullassa. Ei mitään oikeaa draamaa siis! Ja oli hienoa kun lukio tuki lähiruokaa. Nytkin sentään amk:ssa valittavana neljästä eri ravintolasta minne menee syömään ja kaikissa toki eri ruuat joten sen kuin parhaimman ottaa~ Sillä pystyy tuon makkaravillityksenkin välttämään jos jaksaa kävellä sellaseen mestaan missä on jotain muuta. Nyyh teitä. Ei pitäisi päättäjien tuolla tavalla pelleillä ruualla hyi!
Taidanpa hipsiä nukkumaan että jaksaa aamulla matikkaa mennä opiskelee. Jos noita liuoslaskumassoja enää matikaksi voi kutsua kun kemian kaavat ja taulukot mukana ja puhtaasti samoja laskuja kuin kemiankin puolella tehty...
|
|
|
Post by Koji on Oct 27, 2011 10:50:45 GMT 2
8DDD Eikö olekin <3 Rustoläskipalat on arki näky täällä~~ Ja makkaroissakin on ollut epämiellyttävää vihreää väriä (teoriamme oli se, että namekilaisia oli siepattu ja tapettu).
Ugh, jotenkin todella tylsää. Missään ei tapahdu mitään.
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Oct 28, 2011 15:49:55 GMT 2
Hyöh. :') Tänään oli hienoa ruokaa oh : o Jotain kaurapäällystettyjä silakkapihvejä ja tosi herkkua kastiketta niitten kaa namnam.
Minä oottelen että isoveli perheineen tulis käymään. Ne lupas tulla tänään illalla hömh mutta ei oo kuulunut vähäisintäkään viestiä. Eikä ne voi kauhean myöhään reissailla kun kolme lasta~ Ehkä ne ei tuukaan. No, ainakin riittää mulle enemmän lettuja.
Ah viikonloppu. Nyt voin alkaa pohtia Lauritziakin.
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 30, 2011 16:54:55 GMT 2
Kappas, täällä ihmiset ovat pulisseet kun minun poissaollessani. x)
Oli kyllä mukava reissu, vaikka olikin ongelmia hieman majoituksen kanssa välillä. Olimme Tikan kanssa yötä sellaisessa mökissä, ja kukaan ei sitten tajunnut sanoa meille ennen kuin pääsimme sinne asti että siellä oli pelkkä ulkohuussi, vaikka muuten mökissä oli toimivat vesijohdot ja sähköt ja kaikki. Ja sitten kun viimeisen yön olimme tätini luona, niin siellä ei sitten tullut vettä ollenkaan kun putkissa oli jotain vikaa. :''D
Nyt alkaa sitten kauhea stressi siitä että on miljoona koulutehtävää tekemättä tiistaiksi.
|
|
|
Post by Koji on Oct 30, 2011 16:57:06 GMT 2
8DDD
Joo, pitäisi enkun ja ruotsin yo-vihko tehdä ja biologian korvaavat tehtävät. Matikkaakin jotain, mutten kumminkaan tajua kettuakaan joten 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd Ehkä väsään tämän enkun nyt, aloitan ruotsia ja väsään vaikka vielä vähän koulussakin x3
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 30, 2011 17:17:38 GMT 2
Minulla olisi ruotsin kirjoitelma, musiikin esitelmä Jazzin historiasta ja sitten vielä joku äidinkielen epämääränen tehtävä. Oh noes. D:
En kyllä jaksa niitä alkaa värkkäämään kuin vasta huomenna. Ja katsohan tuota, kello on vasta vähän yli viisi. Luulisi että olisi jo enemmänkin kun istuttiin autossa niin kauan. x)
|
|
|
Post by Koji on Oct 30, 2011 17:50:33 GMT 2
Tuntuu oudolta olla ainoa, jolla on enemmän kuin yksi hahmo 8DDD Ja kolmas on pian myös tulossa... Ja neljäskin, kun heivaan Clytenkin tänne sekoileman jossain vaiheessa <:
Ufu, lomaah ;__; Seuraava onkin vasta Joululoma.
|
|
|
Post by Tika on Oct 30, 2011 18:34:49 GMT 2
Hola taas pitkästä aikkaaa jee 8DD
Meikäläisen pitäisi tänään tehdä enkun puhe kun huomen eeei ehdi, mutta ei jaksaisi. Ja pitäisi nostaa perse tästä tuolista ja laittaa pyykkiä koneeseen ja syömässäkin voisi käydä ja muuta kivaa. Ja tietty tehdä sen enkun puheen. Ehkäpä kirjoittelen sitä samalla kun datistelen x) JA tietysti pitäisi aloittaa fysiikan tenttitehtävät, MUTTA jospa jätän ne tiistaille hups...
Olen laiska ja tiedän sen o/
|
|