|
Post by Koji on Oct 30, 2011 19:02:54 GMT 2
Nmonom, milka suklaata <3
Naureskelin tuossa aiemmin päivällä, kun minä & serkkuni äiti ja serkkuni & äitini väittelimme Facebookista 8DDD Mielestämme se on jostain syvältä, mutta taas serkustani ja äidistäni mahtava sivu <: Meneekö vähän väärinpäin? XDD
|
|
|
Post by Tika on Oct 30, 2011 19:05:47 GMT 2
Hahaa, aika hieno jakautuminen teillä x) Ehheh .DDD Yääääh miks on tämmönen epämääräinen fiilis. Oon varmaan syöny liikaa tai jotain o_____o ähh. Ja minäki halluun suklaatia, Koj tuo tänneki 8DD
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 30, 2011 19:51:55 GMT 2
Minun pitäisi vastata tuonne yhteen hitaaseen peliin mutta laiskottaa... Ja aloitin lukee FMA ficcejä joten en pysty keskittymään mihinkään muuhun. :'D
Vois kyl tosiaan käydä suihkussa kohta, kun aamulla ei sinne päässyt.
|
|
|
Post by kiikku on Oct 30, 2011 20:05:14 GMT 2
Ilmeisesti sunnuntait on aina sellaisia milloin laiskottaa, ainakin miusta siltä tuntuu?
Itseni pitäisi pakata, on pitänyt pakata jo viimeiset 3 tuntia. Eikä se edes mikään isourakka ole, mutta aloittaminen on hankalaa? Pöh. Josei sitä tänään pakkaa, vaan huomen aamulla kiireessä on varma että unohtuvat kaikki tärkeimmät tavarat:D
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 31, 2011 17:11:16 GMT 2
... Oh noes, tänään olisi ollut taksvärkki ja ajattelin että siivoan talon täällä sitä kymppiä vastaan, mutten ole jaksanut tehdä mitään. Postissa tuli Mouling Rouge -elokuva joten tässä se aika onkin sitten mennyt sitä katsoessa. Nyt aloitin sitten tekemään näitä koulutehtäviä joilla on kaikilla huomenna deadline. Noh jaa, jos äiti kuitenkin sen kympin sinne kouluun antaa niin ehkä siivoan täällä myöhemmin tällä viikolla. x)
Olen jo äidinkielen tehtävän tehnyt, nyt vielä pitäisi kirjottaa tuo esitelmän pätkä Jazzin historiasta ja tuo ruotsin kirjoitelma. Tässä varmaan meneekin loppuilta... Toivottavasti pääsen kuitenkin myöhemmin pelailemaan, tuolla hitaalla on menoillaan aika mielenkiintoinen pelin alku. >:3
|
|
|
Post by Koji on Oct 31, 2011 18:54:09 GMT 2
Miksei meillä ole noita taksvärkki päiviä >: Mieluusti siivoilisin kotona sen puolituntia tai tunnin ja lekottelisin loppu päivän 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ufu, pitäs ruotsin YO-vihko ja bilsan korvaavatyö tehdä huomiseksi..
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 31, 2011 20:07:00 GMT 2
Håhåh. Sain nyt tehtyä kaikki tehtävät kunnialla loppuun. Ruotsinkin aineesen tuli jopa kolme ylimääräistä sanaa yli minimirajan. x)
Kohta taidan mennä kattomaan viime viikon tallennettuja sarjoja, etteivät jää sinne nuokkumaan taas päiviksi ja sitten kun yrittää tallentaa jotain niin ei ole enää tilaa. :''D
edit// Lol, tein sitten uuden ulkoasun tuonne. x)
|
|
|
Post by Tika on Nov 1, 2011 12:09:22 GMT 2
Teit ja teit, oikeampi sana olis ehkä muokkasit, naa? >D Haha, mite sä mun rummaa kuvaa sinne tunkasit .D (ei sillä että mulla olisi mitään sitä vastaan tai jotain...)
Paww koulua olisi vielä muutama tunti, onneksi kohta hyppy... Ja hirvee vätystys o___o Äh. Vaikka nukuin ihan hyvin. Ja suklaanhimo on valtava! Moi T: Maiju
Kunnon stalkkereita noi kaverit joskus...
|
|
|
Post by Hiswa on Nov 1, 2011 15:32:59 GMT 2
No, tuo kuva oli suunnitteilla ulkoasuksi jo tämän vuoden alkupuolella kuten saata muistaa, mutta jostain syystä sitten hylkäsin idean (en jaksanut koodata?). Miun mielestä se on oiken söötti kuva. :3
No moi moi. x)
|
|
|
Post by Koji on Nov 1, 2011 17:05:07 GMT 2
Mjortti poekahan siinä komeilee o3o
Ufu, Devil Survivor <3
|
|
|
Post by kiikku on Nov 1, 2011 17:33:28 GMT 2
Mukavan iloinen tuo uusi ulkoasu tähän pimeään syksyyn:D Eilen kun kävi heppailemassa oli jo ihan pilkkopimeää ja vähän pelotti milloin metsästä syöksähtää jokin peto. Äsken hypättiin esteitä ja kyllä tuntuu taas lihaksissa.
Mie olen salaa himoinnut, suunnitellut toista hahmoa, mutten oikein osaa päättää D: no, ehkäpä se vielä kehittyy siitä.
|
|
|
Post by Hiswa on Nov 1, 2011 17:41:34 GMT 2
Minäkin olen suunnitellut toista hahmoa, mutten jotenkin saa tehtyä siitä minkäänlaista. Ulkonäkö olisi suunniteltu jo ja "erikoinen kyky", mutten osaa oikein keksiä luonnetta tai menneisyyttä. x) *Osti wowiin peliaikaa helmikuun ensimmäiseen asti, hupsista *
|
|