|
Post by kiikku on Nov 19, 2011 14:09:20 GMT 2
Miksei voisi jo tullu kylmä ja talvi ja lunta *murinaa*
Eipä kyllä ole mitään hajua noista Simpsoneista, mutta aivan järkyttävä määrä niitä on. Joskus tulee pohdittua miten tekijöillä riittää enää ideat. Ne ensimmäiset Simpsonit ovat kyllä aika karun näköisiä, ei niitä kestä katsoa suoraan sanottuna:D Homerkaan ei näytä yhtään Homerilta.
|
|
|
Post by Hiswa on Nov 19, 2011 14:12:39 GMT 2
Meillä sataakin lunta jo ihan hyvää vauhtia, tiet on ihan valkoisena. Pakkanenkin on siinä lähellä -5 astetta. :D
Joo, ensimmäiset Simpsonit on pelottavan näköisiä. Mutta, on nekin ihan hauskoja, vaikken erityisesti siitä piirtojäljestä pidäkään.
|
|
|
Post by Koji on Nov 20, 2011 13:50:40 GMT 2
Jotenkin tuntuu olevan osittain kuollutta väkeä täällä... Pitäisi houkutella jotenkin lisää pelaajia 8DDD Ja aktiivisuutta vaikka jonkun Eventin takia. Ei ihan ryhmäpelin, koska ne jumittaa usein liikaa.
|
|
Aqua
Noviisi
|
Post by Aqua on Nov 20, 2011 14:26:56 GMT 2
Miau sama täällä! Käyn vahtaamassa paikkaa puhelimellani kaiken aikaa, samalla kun yritän päntänä ydinfysiikkaa. Mutta siis minusta olisi hieno ajatus ottaa jonkinsortin ryhmäpeli, jossa kolmen lauman henkilöt voisivat kohdata toistaiseksi rauhanomaisissa merkeissä. (?)
|
|
|
Post by Hiswa on Nov 20, 2011 15:14:24 GMT 2
Hmm, ryhmäpeliä olisi tulossa ehkä joskus myöhemmin, mutta ei ihan vielä. Ja muutenkin olisi hyvä saada laumojen johtajille pelaajat ennen sitä. :P
...omg. Enää viisi viikkoa jouluun. Mulla ei oo hajuakaan joululahjoista. O__O
Muuten, pitäisikös yrittää järjestää jonkinlainen joulukalenterihärpäkkä tänne?
|
|
|
Post by Koji on Nov 20, 2011 15:25:24 GMT 2
Tai sitten helpommin sellainen Event-peli 8DD Tai siis, että vaikka otetaan esimerkkinä, että tapahtuu jossakin paikassa jotain erikoisempaa: Vaikkapa Puhdistajien alueella muutama karhu herännyt talviunestaan ja ovat kuin perseeseen ammuttuja ja hyökkäilevät helposti 8DDD Mutta siitä ei tehdä ryhmäpeliä, vaan sellainen Event, että jos siihen haluaa osallista - pitää tedä peli sinne alueelle missä se tapahtuu ja näin~~
|
|
Aqua
Noviisi
|
Post by Aqua on Nov 23, 2011 13:52:14 GMT 2
Kaikki käy ainakin mulle. Mä haluun tänne ihmisiä ropettamaan mun kanssani !
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Nov 29, 2011 17:22:58 GMT 2
Haluun lunta D: Ää ylihuomenna ihan kauhean kouluprojektin deadline, pitäis skarpata. Onneks sen jälkeen ees helpottaa elämä ja voi taas keskittyä kaikkeen muuhunkin.
|
|
Aqua
Noviisi
|
Post by Aqua on Dec 13, 2011 22:19:06 GMT 2
Miau se on kohta joulu! Harmi että täällä nykyään aika moni taukoilee, mutta meitsi keskittyy silloin muihin ropeihin. Hiswalle tiedoksi, etten aio vetää Yvediä nyt ainakaan vielä pois pelistämme.
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Dec 24, 2011 12:43:19 GMT 2
Hyvääääää jouluaaaaa heeeeei!
|
|
|
Post by Hiswa on Dec 24, 2011 17:53:51 GMT 2
Hyvää joulua minunkin puolestani. :3
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Dec 25, 2011 15:17:25 GMT 2
: D tuliko hyviä lahjuksia kansalaisille?
Meille tuli äidin kanssa sota kun olin ite tehny sille muovailumassasta sen koirasta figuurin ja sitten se ei tosissaan uskonu että olin tehny sen, vaan luuli että valehtelen vaan ilkeilläkseni ja että se lahja on tosissaan kaupan hyllyltä. Mielenkiintoista. Ite sain kaikkea tavaraa kämppääni. Sääli vaan kun oon nyt täällä parin viikon joululomalla niin... 8''') Ois voinu pyytää jotain sellaistakin lahjaa mistä ois ollut viihdettä lomalle.
//Toivotanpa saman tien hyvää uutta vuottakin!
|
|