|
Post by Hiswa on Oct 10, 2011 15:35:03 GMT 2
Mä ehdin ko angastamaan että sie et ehkä tuliskaan tänne, mut tulit sitten kuitenkin. Nooh, suunnittelet jonku namun. Kyl se siitä.
|
|
|
Post by Tika on Oct 10, 2011 15:50:38 GMT 2
No oli pakko tulla, perhana .D Mite nää jaksaaki vieläki houkuttaa. Huhhu. Mutta turha toivoa että olisin mitenkään überaktiivinen kuitenkaan x)
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 10, 2011 17:01:58 GMT 2
Ropeissa on vaan joku koukuttava tekijä. :'D
Miekin lupasin itelleni etten liity muihin ropeihin kuin tähän ettei mee kaikki aika ropeltamiseen, mut nyt oon jo liittymässä jo kahteen. Fuuu.
|
|
|
Post by Koji on Oct 10, 2011 19:07:11 GMT 2
Ropet pilaa useimmiten ihmiset ja ne säännöt täällä ;__; (ropemaailmassa siis)
Että pitää olla kauhean pitkät viestit ja tälläiset.
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 10, 2011 19:15:23 GMT 2
Joo, no, täällei oo mitään viestien vakiopituutta. Että jos ei vaan inspaa niin sitten ei inspaa. Kirjottaa vaikka perustyyppisen parin virkkeen viestin jossa hahmo näyttää reaktionsa toisen tekemiseen.
Muistan kerran olleeni roolipelissä, jossa jokaisen peliviestin vähimmäispituutena oli tämä proboardsin kirjoituslaatikko. Tuli sitten heti noottia jos ei kirjoittanut sen verran jokaisella postauksella. Oli aika ikävä sääntö se, varsinkin kun olin vielä silloin aloittelija eikä teksiä syntynyt edes inspiroituneena yhtä helposti kuin nykyisin. .___.
Enivei, nyt on muutettu tämänkin paikan hahmosäännöt ja nuo tähtimäärät. Kerrankin jaksoin keksiä uudet rankingit, nuo vanhat ovat olleet varmaan Inun ensimmäisistä päivistä asti käytössä. :'D
|
|
|
Post by Tika on Oct 10, 2011 21:40:39 GMT 2
Mä lupaan ja vannon itelleni etten liity enään yhteenkään ropeen, piste peräään.
Ja Koji muute sori ku oon lempannu tän perhosten kodin (oliko sen nimi ees toi, fail minä...), lemppasin kaikki ropet D8 Yhyy pahamieli tullee ku ajattelee etten ees ilmoittanu. Paha minä.
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 10, 2011 22:13:29 GMT 2
Minä nyt menin kans vannomaan tuota, mutta siitä välittämättä oon jo miettimässä ainaskin kahteen ropeen liittymistä. :'DD Tää on niin pelottavaa.
Pitäis muuten oikeasti mennä lukemaan ruotsin sanakokeeseen. Mutta koko ajan tulee jotain esteitä. "Vastaa peliin", "Tee mulle hahmokuva", "Syö". >D
|
|
|
Post by Tika on Oct 10, 2011 22:27:41 GMT 2
Hahaa, mutta mullapa kestää itsekuri tässä asiassa >D (niin varmaan joo, mun itsekuri on aivan sairaan huono huoh.)
Pfft ruotsi on ihan yliarvostettua >D
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 10, 2011 23:04:20 GMT 2
Onhan se vähän, mut on sitä pakko yrittää jos haluan pitää keskiarvon siedettävänä. .___.
Nojaah, mie kyllä tosiaan lähden kohta tästä nukkumaan. Viel odottelen et sie postaat ton Nokkosen tiedot tänne foorumille et voin linkata sen noihin sereghinien parantaja-mainintoihin.
|
|
|
Post by Tika on Oct 10, 2011 23:15:50 GMT 2
No äääh, kyllä sen siedettävän keskiarvon saa muutenki .D miulki 8,3 ja oon perfectly happy, ku oon vaan yksinkertasesti tämmönen kasin oppilas. En vaan jaksa opiskella kunnolla, tiiän kyllä et jos oikeesti panostasin niin saisin parempia numeroita, mut priorisoin mun asiat eri tavalla .3
Nukkumaaan! hyii. Miunki pitäs.
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 10, 2011 23:18:14 GMT 2
Ainiin, en meinannut muistaa koko hahmon linkitystä ennen kuin tulin tänne uudelleen tsekkaamaan. Onneksi tulin. :'D
Nyt meen linkkaamaan sen.
|
|
|
Post by Tika on Oct 10, 2011 23:38:40 GMT 2
Fail sua oot lahjakas .D Linkkaahan nyt muistin aikaan.
Äääh alkaa silmiä vätystään, taitaa olla niin että pitäisi oikeasti mennä nukkumaan.
|
|