|
Post by Hiswa on Oct 10, 2011 23:39:58 GMT 2
Minunkin pitäis, vaikkei kyllä oikeasti väsytä. o3o
Mutjoo, mitäköhän olin nyt tekemässä? Joku idea oli päässä jostakin... Ainiin, mietin että voisi tehdä tänne omat grafiikat näihin muokkaa-nappuloihin tms. 8)
|
|
|
Post by Tika on Oct 11, 2011 13:59:16 GMT 2
Ahihi, saatiin abihupparit <3 Tsihihi jee 8D Vähäkö nopeesti tuli, ku perjantaina maksettiin ja nyt on jo täällä :DD hahihi.
Aaaah, miks meidän piti käydä Kajaanissa tutustumassa KAMKiin, nyt tekis mieli mennä sinne opiskeleen pelisuunnittelua, tai grafiikkaa tai koodaamista ah olisiko ees ihanaaaa~
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 11, 2011 15:24:42 GMT 2
Reilua. :< Miekin tahdon sellasen nätin abihupparin. Grrr.
Kuulostaa muuten aika mukavalta tuo, miksiköhän en koskaan ole harkinnut tuollaista alaa lukion jälkeen? o__o
|
|
|
Post by Koji on Oct 11, 2011 16:59:25 GMT 2
8DDD
Se tunnte, kun on tavallaan rope-idea, mutta, mutta.
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 11, 2011 17:59:27 GMT 2
Juuh, ymmärrän yskän. :'3
Hurrurrur, vois kyllä tehdä jotain järkevää tänään. Voisin tosiaankin tehdä nuo omat grafiikat tänne foorumille. Mitäs sanotte, olisiko hyvä idea?
|
|
|
Post by Koji on Oct 11, 2011 18:09:59 GMT 2
Itselläni on ollut ideoita faniroolipeleistä, enkeliroolipeleihin ja niistä taas rändöm scififantasiaan 8DDDDD Saamaton olen.'
Hurduurr.
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 11, 2011 18:17:17 GMT 2
Rändöm scifi-fantasia kuulostaisi hyvältä. Millainen se idea sitten oli? : D
Hurduurr ei ole vastaus. D8<
|
|
|
Post by Koji on Oct 11, 2011 18:41:15 GMT 2
Se idea syntyi PKn yhteydessä, toisena vaihtoehtona. Mutta päädyin siihen mikä se oli, koska pidän itse enemmän sellaisesta Toinen vaihtoehto oli joku, missä pelattaisi tulevaisuudessa - haltioilla
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 11, 2011 19:47:14 GMT 2
Tulevaisuus + haltiat = ihana idea. Jotenkin niin mielenkiintoinen ja miellyttävä ajatus. :'D
*Puuhaa grafiikoiden kimpussa.*
|
|
|
Post by Koji on Oct 11, 2011 19:51:11 GMT 2
Joo, ehkä sen toteutan ja tunget enkelit samaan syssyyn. Haltiat + enkelit + scifi = epic.
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 11, 2011 20:25:54 GMT 2
Olisi se kyllä aika epic, tosiaan. :'DD
Mutta joo, miltäs näyttää nämä grafiikat sinun silmään? Tein siis lähinnä suomeksi noita "lainaa", "muokkaa", "poista", jne.
|
|
|
Post by Tika on Oct 11, 2011 21:26:13 GMT 2
Asddd, vitsi kun mulla on kyllä joskus leikitellyt mielessä se peliala ennenkin, mutta ei näin suurella palolla. Perhana x) Veljelle (28 v, insinööriksi valmistunut jo aikoja sitte KAMKista .D) sanoin asiasta, niin hän oli että "Mee kuule vaan, lähtään yhdessä! Minuaki kiinnostas se..." Olin iha Whooaaaa. Oisko jännääää ois niin siistiä omgsakng .DD niin mun ala.
Iha ok noi on noi grafiikat, vähä tönköt mut menee iha ok .3 Ehehe oon levoton. Ah huomenna vapaa päivä <3
|
|