|
Post by Tika on Oct 17, 2011 8:18:38 GMT 2
Whoaa uus pelaaja 8DD Anteeksi rakkaat lapset ja erityisesti Koj, kun en ole viikonloppuna ollut täällä olleskaaaa... Olin koko viikonlopun töissä niin tuota x) Koj, vastaan kyllä peliin tänään jossain vaiheessa, nyt vain en ehdi kun tunti alkaaaa uu 8o
jee tänää shoppaan, mitähän siitäkin tulee x)
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 17, 2011 8:25:13 GMT 2
Meikä täällä kotona istuskelee. Päätin jäädä ekalta tunnilta pois kun on niin sairas mahakipu taas. :> I hate being a frickin' woman.
Mut joo. Tänään ois se filosofian uusinta enkä ole paljoa lueskellut. Pitäisi varmaan lukea nyt kun on kahteentoista asti vapaata aikaa...
|
|
|
Post by tunturisopuli on Oct 17, 2011 19:24:53 GMT 2
Tet -.-'....pitä katsella pahvia koko ajan...tylsää on..onneks sitä kestää vaan tän viikon eli neljä päivää enää^^. Mitäs tänne sitten kuuluu? Tai teille?
|
|
|
Post by Tika on Oct 18, 2011 12:57:47 GMT 2
Holaa ihmiset, joita täällä ei vissiin ole lainkaan? .DD Phihi. Justiinsa kaivelin ruokaohjetta itelleni, kun pitäisi jotain syödäkin tällä viikolla... Oli se ennen niin helppoa kun kotona asuessa ei tarvinnut paljo ruoasta huolehtia .P Noo, teen helppoa kinkku(tai lohi!)kiusausta, nomnom. Hyvää ja helppoa ei vois paremmin olla 8DD
Ensin pitäisi tosin jaksaa kemian tunti. Ja sitten kullan kanssa kauppaan ostaan ruokaaa ja sitten jee löhöilyä koko päivän loverboyn kanssa, perhana siitä onkin ihan liian kauan kun herra viimeksi pystyi tulemaan meille.
|
|
|
Post by Kiukkupussi on Oct 18, 2011 13:21:40 GMT 2
Jos ei jaksa kokata niin voi ostaa vaikka italianpataa tai jotain vastaavaa. Ei tule niin häpeämätön olo kuin ostaisi esimerkiksi pitsan, on se einespataruoka nimittäin ehkä sen verran oikean ruuan näköistä että sillä itseään huijaa.
Haluan ostaa termospullon. Miettikää miten siistiä olisi kun voisi tehdä pullollisen teetä aamulla ja se olisi vielä iltapäivällä kuumaa. Ei tarvis enää puunata kuppeja ruokasoodalla puhtaaksi kylmän teen jättämistä laikuista.
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 18, 2011 18:26:11 GMT 2
Asdd, minä en nyt yhtään tiedä pitäisikö sinua kutsua Kiukkupussiksi vai Mad Cobbleriksi. Joten variaatioita saattaa sadella. Tervestulemasta siis tänne meidän pienoiseen joukkohon. >D
Nuudelit on helppoa ruokaa. :3 Termospullo ei muuten ole koskaan tullut mieleenkään minulla tuollaiseen käyttöön. Yleensä käytän sitä vain jos tarvitsen esim. talvella lämmintä kaakaota tai muuta ja lähden ulos sitten eväiden kanssa.
Mutta joo, tämä tuli parturista äsken ja nyt hiukset on toosi lyhyet. Värjäsin myös hieman tummemmaksi ja otin sellaisia oranssinkeltaisia raitoja. I have Hufflepuff hair now. Hufflepuffs are cool.
|
|
|
Post by Kiukkupussi on Oct 18, 2011 18:36:35 GMT 2
Yo, MC Kiukkis is in the house, put your hands in the air! - Ja näin floppasi debyyttini räppärinä. Että kutsukaas ihan miksi haluatte~<3
Joo, sitten kun saan rahaa, tämmöinen kela-pummi kun olen, ostan termarin ja semmoiset halvan tietsikan kaiutin setin. Ei tietokoneeseen, vaan keittiöön hyllyyn että voin pistää siihen MP3 soittimen kiinni ja huudattaa musiikkia kun keittelen noitakeitoksiani. Stereoita kun minulla ei ole, ja eikö tämä olekin paljon tilaa säästävämpi vaihtoehto.
Mä olen kasvattanut tukkaa ensimmäistä kertaa vuosiin. Oon blondi taas, niinkuin neljän vuoden musta-puna-violettihiuksisuuden jälkeen. Miten ihmeessä voi reilusti olkapäämittainen tukka tuntua kuin että tätä karvaa olisi kuin jollakin parhaimmallakin tähkäpäällä. Pitäisikö heittää letti ikkunasta ulos, jos vaikka se prinssi sattuisi kävelemään ohi?
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 18, 2011 18:43:35 GMT 2
Aah, pitkät hiukset on kyllä joskus aika riesa. Siksi itse pidänkin enemmän lyhyistä. Pää tuntuu paljon kevyemmältä eikä hiukset tule silmille vaikka tuulisi kuinka paljon. *Huomasi ko. asian ilokseen parturista poistuessaan.*
Kukaan ei kyllä Hesassa tunnista minua nyt, kun hiuksia lähti sen verran ja tuli tuota väriäkin hieman muutettua... Näytän oikeasti hiukkasen erilaiselta. Ja kun vielä nettikavereista on kyse, niin hiukset lienee usein se tunnistusta auttava tekijä kuvien perusteella. :D
edit// Niin tahdotko että laitan tuon nimesi alkukirjaimen isoksi? x)
|
|
|
Post by Kiukkupussi on Oct 18, 2011 18:47:30 GMT 2
edit// Niin tahdotko että laitan tuon nimesi alkukirjaimen isoksi? x) Braaaaaiiiins. Eikun siis kyllä kiitos ma'am.
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 18, 2011 18:52:31 GMT 2
Laitoin. :D Ja kuten sanoin tuolla toisessa töpössä, kyllä sen normikansalaisetkin pystyvät vaihtamaan. Testasin yhdellä toisella proboardsin foorumilla, jossa en ole mode tai mitään muutakaan. Se on tuolla asetuksissa se "Display name", heti sähköpostin jälkeen. // Braaiinsss.
|
|
|
Post by Kiukkupussi on Oct 18, 2011 18:57:16 GMT 2
Laitoin. :D Ja kuten sanoin tuolla toisessa töpössä, kyllä sen normikansalaisetkin pystyvät vaihtamaan. Testasin yhdellä toisella proboardsin foorumilla, jossa en ole mode tai mitään muutakaan. Se on tuolla asetuksissa se "Display name", heti sähköpostin jälkeen. // Braaiinsss.Mitä mitä mitä? Hetkinen, sittenhän minä, puusilmä, ruikutinkin ihan tyhjästä. No voi sun. Pitäisikö kaivaa kuoppa ja hävetä siellä.
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 18, 2011 19:01:18 GMT 2
Trololololo. 8)Ei mitään, kaikille sattuu tollasia faileja aina vähän väliä. Ainakin minulle. :'D
|
|