|
Post by Tika on Oct 18, 2011 19:16:46 GMT 2
Meikäläinen onnistuu huijaamaan itseään yhden päivän niillä italianpata keitoksilla, ja sitte ne jo alkaa ällöttämään seuraavana päivänä niin paljon että roskiin menee koko loppukeitos. Että jos mä sitte vaikka tosiaan kokeilen sitä kinkkukiusausta, jonka muuten pitäisi kohta olla valmis 8DD Saa nähdä mitä siitäki nyt on tullu.
Itse oon muuten ajatellut että olisi tosi siistiä leikata nämä minun reilu olkapääpituset hiukset ihan siiliksi ja värjätä siniseksi. Lähipiiri vaan vastustaa niin runsaasti, että ajattelin ihan niiden henkisen terveyden vuoksi jättää vaan pitkät hiukset .D en mä ehkä niin hirveästi sitä siiliä edes halunnut. Mutta pitäisi kyllä taas värjätä hiukset, ainut ongelma on se, että näihin hiuksiin uppoaa ihan älyttömästi väriainetta = kallista o__o (kun on pitkät ja paksut hiukset niin näin käy.)
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 18, 2011 19:21:20 GMT 2
Siniset hiukset <3
Mutta joo, Tiksu. Nyt kun olet täällä niin kerroppa minulle, oletko koskaan käynyt tuolla Kajaanin Musiikki Lukinmaassa? Huomenna olisi tarkoitus viedä kitara sinne että asentaisivat siihen sellaiset ruuvit, jotta voin sitten liittää sen minun hihnan siihen. Mutta liekö tuollainen onnistunee heiltä? D: En yhtään tiedä enkä ole ehtinyt soittelemaankaan.
|
|
|
Post by Tika on Oct 18, 2011 19:27:18 GMT 2
Olen käynyt! Veikkaan että onnistuu, koska aika silleen toimivalta liikeeltä vaikutti ainakin kitariensa puolesta o__o pitäisi itekin siellä joskus käydä ostamassa uudet kielet tohon rämpyttimeen...
|
|
|
Post by Kiukkupussi on Oct 18, 2011 19:28:10 GMT 2
Mullapas on ollut siniset hiukset, mutta se oli sitä teiniangstia silloin. En kyllä laittaisi toiste, kun se väri ei vain yksinkertaisesti pysy. Olen niin sika että värjään/leikkautan tukkaani vain kampaamossa, mutta tässä onkin se vitsi että äitipuoleni on kampaaja ja saan häneltä aika edullisesti nämä toimenpiteet. Voi sitä kaikkea mitä olen laittanut hänet vuosien aikana hapettamaan päähäni... ='D
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 18, 2011 19:39:19 GMT 2
Siellä on varmaan ihan jumalattoman kallista sitten. Kiskovat minulta viimeisetkin (vanhempien) rahat. xD
Voi angst tätä kitaran ystävän elämää.
|
|
|
Post by Kiukkupussi on Oct 18, 2011 19:51:49 GMT 2
Voisin varmasti idlata tässä koko loppuillan ja silleen, mutta kun roolipelin koko miehitys näyttää olevan enemmän tai vähemmän paikalla voisin kysyä tässäkin, jaksaisiko jokuhuolia minua pelikaveriksi? Kirjoitin seuranhakuosioon aiemmin päivällä hirviömäisen ranttauksen, muttei se oikeesti oo niin tarkkaa ole.
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 18, 2011 19:55:24 GMT 2
Ehkäpä sinä jonkun löydät pelikaveriksesi. x) Itse en olisi ehkä paras mahdollinen tällä hetkellä, kun Kassu on varattuna nopealla enkä ole koskaan oikein hitaasta hirveästi perustunut. Muutenkin tuntuu siltä, että inspiraatio on hieman hakoteillä juuri nyt.
*Angastaa kitaran tarvike-tilaustaan joka loistaa poissaolollaan*
|
|
|
Post by Kiukkupussi on Oct 18, 2011 20:03:15 GMT 2
Ehkäpä, ettei tarvitse hermostua siihen pisteeseen, että jos tänne tässä lähitulevaisuudessa eksyy uusia liittyjiä hyökkään heti niiden raukkojen kimppuun silleen eet 'heeey little girl, would you like to play?' *pedophile essence*
Oh, miksi on inspiraatio hakoteillä? Keskusteluthreadit ovat paras lääke leipääntymistä vastaan, joten älähän jää yksin~
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 18, 2011 20:58:04 GMT 2
Uusia pelaajia on kiva joskus vähän pelotella kylläkin. Turha viedä itseltään sitä iloa. x)
En tiedä, se katoilee aina jonnekin. Varmaan sängyn alle pujahtelee tai komeroon. Saattaapi johtua siitä, että nytkin olisi kaikkea tekemistä (voisin esim harjoitella kitaran soittoa tai tehdä läksyt, heh), mutten kuitenkaan saa itseäni liikkumaan tästä. Joten meikä procrastinoi läksyjäni procrastinoimalla roolipelausta... Loogista.
|
|
|
Post by tunturisopuli on Oct 19, 2011 17:38:52 GMT 2
Omnomnomnom..mitäs tänne teille kuuluu?? ;-D Itse olin tetissä koko päivän ja olen koko loppuviikon. Tylsää kun olis kuitenkin voinu vaan hilluu koneel ja kotona...x)
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 19, 2011 17:58:04 GMT 2
Mitäs tänne. Kävin siellä Kajaanissa tänään ja sain kuin sainkin asennettua tuohon kitaraani ne pultit sille hihnalle. :3
Ja sitten tapoin sormeni opettelemalla kolme sointua. Jay. Osaan nyt melkein soittaa Leaving on a Jetplane -kappaleen.
|
|
|
Post by Koji on Oct 19, 2011 19:16:50 GMT 2
-sigh- Miksei mikään ole kunnolla onnistunut pitkään aikaan.... Moni piirrustus on päätynyt nyt roskiin <__<
|
|