|
Post by Tika on Oct 19, 2011 20:55:12 GMT 2
Hiswa, nyt lopetat se procastinoimisen, tai ainakin sen hokemisen >D Höpsö. Mut jesss että sait ne pultit asennettua, hihii en malta oottaa että pääsen sinneee leikkiin sun kanssa sillä kitaralla x) Mitä sointuja sä osaat? >D
Koj, itellä sama piirtämisen kanssa. Siis ei vaan luonnistu enää, johtuu tietenkin siitä etten ole pitkään aikaan oikeasti piirtänyt. Fail. Ei tainnu piirtäjää tulla minusta ei...
Ja lahjakkaasti tänään masensin itseni, sain aikaan riidan kaverin kanssa (joka johti mykkäkouluun joka toivottavasti kestää ikuisuuden, oon niin kypsä siihen ihmiseen..), jouduin pakotetuksi stand up - esitykseen joka ei lopulta ollut edes hauska ja katselin sivusta ku kavereilla oli hauskaa ja ikävöin poikaystävääni. Mikä meni väärin? Mrrrh.
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 19, 2011 21:29:24 GMT 2
Miekään en malta odotella. Ja kuten mesessä selostin, osaan nyt jotenkuten C, D ja G soinnut. Mikäs stand up esitys teillä oikein oli? o__o
|
|
|
Post by Tika on Oct 19, 2011 21:40:06 GMT 2
Semmonen ihme stand up joku, siis kaksi niistä oli iha ok, toinen vähän parempiki. (Siis siellä oli neljä koomikkoa yhteensä jotka käviu vuorotellen vetämässä..) Mut ne viimeset kaksi oli ihan naurettavia, koko ajan vain jotain kaksimielistä läppää joka ei kyllä minua ainakaan naurattanut yhtään.
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 19, 2011 21:46:43 GMT 2
No joo. :'D
I feeeell gooodd. Oon kerrankin tehnyt seuraavan päivän läksyt ajoissa! Eikä kello ole edes yhtätoista vielä. x)
|
|
|
Post by Koji on Oct 20, 2011 15:53:34 GMT 2
Syyslomaah <3 Viimein. Tarvitsenkin kaikesta ketusta koulussa lomaa >__<
|
|
|
Post by Tika on Oct 20, 2011 19:30:43 GMT 2
Minun pitäisi vielä huominen koulua kestää .D noo, onneksi mulla on vain matikkaa ja enkkua... Ja sitte lomalomaloma, ja sen alun kunniaksi pitää vissiin raahautua kuntosalille o__o ja sitte iltaa vietetään iloisesti kaveriporukalla, ai että on nyt hyvä fiilis tulevasta ja lomasta <3
Mut mitäs tänne kuuluu immeiset? 8]
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 20, 2011 21:40:36 GMT 2
Minulla on kurkku kipeänä taas ja huomenna ois vielä kaksi tuntia koulua ennen kuin loma alkaa. Oh noes. :<
Onneks se loma kuitenkin kestää viikon ja maanantaina on sitten taksvärkkipäivä.. Hoho. Mutta joo, meikä menee tästä nukkumaan, väsyttää niin sairaasti. x)
edit// Kotona ollaan. Skippasin musiikin tunnin kun me kuitenkin oltaisiin vain laulettu siellä jotain tunnin ajan ja miullon kurkku kipeänä... :'D
Ei muuten kukaan täällä sattuisi osaaman saksaa?
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Oct 21, 2011 12:44:06 GMT 2
Teenpäs minäkin comebackin. Hm ois kyllä ollut uljas liittyä tänne 11.11.-11, kun Shimaan liityin 11.1.-11, mut en sitten malttanut ootella.
Minun loma se on jo loppumassa jee. Enkä oo varma oonko saamassa flunssan kun kurkku kipeillyt jo parit päivät.
Luin saksaa viis vuotta mutta päässä ei kyllä oo enää mitään. Aattelin et jos tässä nykyisessä koulutuksessa sit valinnaisena ottasin saksan. Kurssikaveri kyllä koettaa ylipuhua venäjän puolelle, saas nähä. Jotain tulkintarvetta vai ? :'D
|
|
|
Post by Koji on Oct 21, 2011 12:54:51 GMT 2
Haha 8DDD Tuo päivämäärä olisi lähellä synttäreitänikin o3o
Saksasta tuli mieleen. Usein kaikki opettajat ovat että (usein kielten, etenkin ruotsin) "Tää on vähä sama kuin saksassa, kuka teistä lukee Saksaa?" Sitä seuraa hiljaisuus kunnes joku sanoo, että tämä on joo se luokka jossa ei saksanlukijoita ole 8DDD
Ja terevetuloa takaisin o/
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Oct 21, 2011 13:09:33 GMT 2
Miten teillä btw on noin sikamaisesti viestejä vaikka foorumi tyhjillään 8|||||
Pidät kemut 11.11.-11 Ok 18-vuotiskemut tosin on uljaimmat juuri silloin oikeana synttäripäivänä, 11. päivä oisit vielä junnujuniori!
|
|
|
Post by Koji on Oct 21, 2011 13:13:26 GMT 2
Koska tähän plussattiin Inu Shiman aikaiset viestit 8DD Koska ylläpito voi manipuloida viestimäärää.
Mutta en voi pitää oikeana päivänä 18 vuotiskemujani >: Tai voin, mutta suvun kesken. Silloin nimittäin on isänpäivä .___. Pitää pitää päivää aikaisemmin, jos haluaa jonkun tulevan.
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Oct 21, 2011 13:24:12 GMT 2
Ah aivan, ovelaa. Saanko minäkin minimääräni takas? >:'''') Tällä kertaa voisin harkita toisen hahmon ottoa ettei hahmoni juutu samoin kuin viimeks kävi. Vaikka oisin varmaan voinutkin vetää hahmoni pois vastapelurin jumittaessa kuukausitolkulla, hmh.
Gr isänpäivä. No se on melkosen rajottava tekijä joo. Minä vietin oman 18-vuotispäiväni istumalla koulussa aamukaheksasta iltakuuteen kun oli uusintakokeet jee! :'D
|
|