|
Post by Koji on Oct 21, 2011 13:43:23 GMT 2
Vihjaiseppa siitä vain Hiswaiselle niin hän sen varmasti muokkaa samaksi vanhaksi <: Se on kyllä joo, itselläni joskus venyy joku yksi pelikin pitkäksi sen takia. Nyt yritän rajoittaa vähän, ettei olisi montaa peliä samaa aikaa. Työlästä vastata kaikkialle Joo se on, mutta kerran seitsemässä vuodessa vain 8DDDD Haha XD Ei kyllä kovinkaan mukavaa sekään. Mutta ainakin saan todella hyvää ruokaa, kun isiäkin juhlitaan ja näin <:
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 21, 2011 14:22:04 GMT 2
Toki saat, Tucci, lisäilen ne tässä kohta. :3
Ja ei minulla mitään kauheaa kuolemantarvetta sille saksalle ole, mutta kun sain tuolta yhdeltä nettikaupalta aika virallisen näköisen pdf-tiedoston joka vaikuttaisi olevan vähän joku kuitin tapainen... Olisi kiva selventää että mitä siinä oikein lukee. x)
Ja meilläkin taisi oli yläasteella sellanen luokka, ettei kukaan tainnut saksaa opiskella, ja kun joku ruotsin tms. opettaja sanoi juuri tuota samaa, niin kaikki vilkuili ympärilleen vähän kiusallisesti. :D
|
|
|
Post by Koji on Oct 21, 2011 15:33:19 GMT 2
Luen tässä jotain aika vanhoja Grimmin satuja 8DD Jonkun vanhan painoksen enkunkielinen käännös <3 Toivottavasti nämä ovat niitä oikeita pimeitä, ei niitä pehmoversioita. -lukenutvastayhden-
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 21, 2011 15:35:51 GMT 2
Awww, Grimmin sadut on parhaita. En tosin itse ole lukenut niitä ns aitoja Grimmin satuja koskaan. Se elokuva "Grimmin veljekset" oli muuten ihan sairaan hyvä. :D
Mussa piilee joku salainen satujen rakastaja.
|
|
|
Post by Koji on Oct 21, 2011 15:38:32 GMT 2
Haha Itse rakastan näitä "pimeitä" satuja, ja sitä miten nämä Grimmin sadut sisältävät pientä mustaa huumoria. Harmittaa esimerkiksi tuo Punahilkan nykyversio, jonka takia lapset pitävät susia pahoina ja näin >__< Puhumattakaan siitä vastikään tehdystä leffaversiosta x__x Heti kuullessani "Twilightin tekijöiltä" kiinnostus lopahti.
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Oct 21, 2011 16:09:58 GMT 2
Ugh kerran seitsemässä vuodessa vaan niin. Minun synttäripäivän harmi on että kun se on tammikuussa niin sukulaiset tapas lähetellä yhdistettyjä joulu&synttärilahjoja jossain uudenvuodentienoilla grr! >: ) Sitten en saanut oikeina juhlapäivinä lahjuksia.
Hmh ei taitas kuitin saksa sujua minulta ilman jatkuvaa sanakirjan tukea jooh. :') Translatorilla saksasta englanniksi eh?
Jee viestejä!
|
|
|
Post by Koji on Oct 21, 2011 16:12:39 GMT 2
Saksaa olisi siistiä osata, enemmänkin kuin vain mitä on oppinut lauluista ja näin 8DD Muttei kielipää riitä. Oli tarpeeksi kettumaista seiskalla opiskella ruotsia, enkkua ja japania (kansanopiston kurssi) samaan aikaan. Meni kielet ihan sekaisin 8DDD
Tuollainen on ilkeää, ei pitäisi lahjoja noin yhdistellä, ellei ole jotain oikeasti suurempaa hankkimassa 8DDD
|
|
|
Post by Kiukkupussi on Oct 21, 2011 16:49:35 GMT 2
Jos siellä on kaikenlaista sadismia, raiskauksia, petoksia, verta ja tekopyhyyttä niin joo, ovat ne ainakin melkein niitä 'oikeita versioita'~<3 Mä kyllä tykkään myös tästä 'disney/lälly versio deparmentista' - ok, originellit on jees, mutta tokkopa siinäkään on mitään väärää jos edes joskus haluaa semmoisen hyper onnellisen, pehmoisen lopun. (Köh köh, Pieni Merenneito ja Kaunotar ja Hirviö...(Ok, eivät ole Grimmien satuja mutta silti.)) Punahilkasta puheen ollen, olettekos nähneet tämän Newground suosikin. Siellä se susi ei ole pelkästään paha vaan tosi paha, häh häh~
|
|
|
Post by Koji on Oct 21, 2011 17:34:59 GMT 2
Ei helv tuo oli muuten hyvä versio o3o Koji pitää o/ Toivon itsekin, että näissä olisi juuri noita 8DD Vaikkei kaikissa nyt noin synkkiä aiheita ole, osa on vain mustaa huumoria. Kamuni, joka heivasi nämä sanoi ainakin, että ne ovat käännöksiä jostain todella vanhasta versiosta... Toivotaan parasta o3o
Joo, kyllä disneystäkin pidän. Vanhat ovat parempia ja plaa, mutta oli tuo Rapunzel (Kaksin karkuteillä siis) yllättävän hyvä, vaikken pitänyt siitä miten se oli tehty. Mutta elokuvana oli hyvä 8DDD Vaikkei minun lehmännuolemia hiuksiani nostattanut.
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 21, 2011 19:22:25 GMT 2
Okei, kunnon pahis toi susi. XD
Miekin pidän Disneystä ja tälläisistä, vaikken ehkä ihan kaikista niiden elokuvista kuitenkaan. Jotkut vain ovat ihan täysin liian ällöimeliä minulle. Mutta varsinkin tuo Rapunzel oli älyttömän hyvä! Rakastan sitä. :D
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Oct 21, 2011 19:59:10 GMT 2
Hmph haluisin nähdä Rapunzelin kun kaikki kehuu sitä niin paljon >: | Oon aina ollut ihan ummikko kaikkien leffojen suhteen - ja Hopeanuolten. Onneks enää kukaan ei piinaa siitä etten oo ikinä nähny Hopeanuolia.
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 21, 2011 20:42:01 GMT 2
No, jaa, ei se Hopeanuolen näkemättä jääminen mikään kovin suuri ihme ole. En usko että melkeinpä kukaan minun IRL kavereistani on sitä koskaan katsonut. Yleensä vain osa ihmisistä on nähnyt sen joskus naperona, ja loput vain tietävät suunnilleen mistä siinä on kyse kun ovat kuulleet siitä puhuttavan. Jotenkin Hopeanuoli-fanit vain olettavat että kaikki olisivat sen joskus nähneet. x)
|
|