|
Post by tunturisopuli on Oct 21, 2011 20:48:19 GMT 2
Iltaah tännekkin O__O x) Hopeanuolet ovat parhaita<3..miksi Weedin piti tunkee mukaan ja viel senkin poika -.-..ihan tyhmää kun se tarina vaan jatkuu eikä lopu ollenkaan...
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 21, 2011 21:05:16 GMT 2
Hmmh, mielestäni Weed oli vielä ihan siedettävä siihen asti kun Hougen kuoli (en tosin ole lukenut mangasta muuta kuin pieniä pätkiä). Ne loput mangat tuntuivat vaan lähinnä joltain ylimääräiseltä jauhannalta, ihan kuin niistä ei olisi saatu ihan tarpeeksi rahaa siihen mennessä. Ja Orion vaikuttaa ihan siedettävältä, en tosin usko että koskaan sitä tulen lukemaan, kun ensin pitäisi varmaankin lukea Weed. :'D
*Katsoo Narutoa.*
|
|
|
Post by Koji on Oct 21, 2011 21:07:53 GMT 2
Weed on okei, MUTTA MIKSI VIT.. KETUSSA PITI TEHDÄ ORION, oi miksi. Kohta tulee taas joku tarina sen pojasta. Menisi mielummin ylöspäin, kertoisi Shiroista ja näin -3-
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Oct 21, 2011 21:27:22 GMT 2
Ja nyt minä putoan totaalisesti :''D
Mut piirtelenpä veljentytölle synttärikorttia laalaaaaa. Tässä on ihan suomenlapinkoira.
|
|
|
Post by Koji on Oct 21, 2011 21:42:04 GMT 2
Haha 8DD Raukka.
Vitsi repeän välillä näille Grimmin tarinoille.
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 21, 2011 22:58:52 GMT 2
Itse tehdyt kortit on ihania. Varsinkin jos oikeasti osaa piirtää ja näin. :'D
Koji, uskon. Jotkit niistä vaikutti aika hauskoilta. Ite täällä katon The Social Networkia. Löysin kympillä ruokakaupasta. \o
|
|
|
Post by Kiukkupussi on Oct 21, 2011 23:02:22 GMT 2
Minä en varmaan IRL tunne ketään suurin piirtein ikäistäni joka ei olisi nähnyt Hopeanuolta. Weedin anime oli kamala, kaduttaa että koskaan lyöttäydyin kämppikseni seuraan kun hän alkoi sitä katsomaan.
Tucin ei kannata hermostua jos popkulttuurisivistyksessä on aukkoja. Voin kumminkin omasta puolestani suositella molempia, Hopeanuolta ja Tangledia (...ei Weediä). Toki Hopeanuoli on aika väkivaltainen ja ajatusmaailmaltaan aika 'japanilainen' sarja (ymmärrän, jos ihmiset eivät tästä diggaa), mutta onhan sillä kiistatta semmoista klassiko arvoa. Tanged taas oli yksinkertaisesti ihana~ En ymmärrä mikä ihmisiä nyppii siinä että se oli 3d leffa perinteisen animaation sijaan - elokuvan ulkoasuhan oli vallan mainio!
Minua eivät spinoff sarjat oikeastaan haittaa. Toisaalta en ole lukenut Orionio, joten en tiedä minkä laatuinen se on, mutta jos se kutakuinkin tulee samoissa jalanjäljissä Takahashin muiden samaan universumiin sijoittuvien sarjojen kanssa niin tiedän että olen tyytyväinen. Orion näyttää ninjakoirineen myös tarjoavan helkkaristi sitä, mistä olen näissä Takahashin koirasarjoissa ollut jo jonkin aikaa kiinnostunut, aka Sengoku (vähimmässä määrin Heian ja Edo) japani viittauksia!
|
|
|
Post by Koji on Oct 21, 2011 23:30:33 GMT 2
No, itse en niin paljoa 3Dstä pidä enkä ns. Tangeledin ulkoasusta, vaikka leffa oli muuten mahtava Tunnen itseni nolifeksi, kun katselen "Guile theme goes with everything" videoita... Jotain tekemistä on keksittävä muutamaksi tunniksi >___<
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 21, 2011 23:31:55 GMT 2
Olen muuten samaa mieltä tuosta Tangled'n animaatioinnista, se oli aivan upeaa. Normaalisti itsekin pidän enemmän perinteisestä animaatiosta, mutta jotenkin Tanglediin sopi tuo tietokoneanimointi. x)
Sain juuri katsottua tuon The Social Networkin loppuun. Surkein loppu elokuvalle ikinä.
edit// Nyt meen nukkumaan, tai muuten kaadun tähän pöydälle ja nukahdan. Öitä immeisille!
|
|
|
Post by Tika on Oct 22, 2011 14:08:02 GMT 2
Tangled on ihana. Tuon verran jaksan panostaa tähän keskusteluun. Kettu ku on surkea päivä tänään, tekis mieli mennä nukkumaan ja nukkua koko huominen päivä tai parempi vielä ei nousta koskaan. Haluan nähdä ihmisiä, en kestä olla yksin täällä hel*etin kuusessa....
Ikävöin ihan liikaa ja tää on naurettavaa. Mite mä muka selviän koko viikon, ei hemmetti.
Purkautuminen jee sori.
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 22, 2011 15:30:01 GMT 2
Tika, tuu meille asumaan koko viikoksi. >D
Noh joo. Meikä kävi tänään töissä kolme tuntia, sain 30 euroa ja nyt täällä sataa lunta. o___o
|
|
|
Post by Koji on Oct 22, 2011 15:48:30 GMT 2
Lunta, oh noes. Ärsyttää kun liikan pakollinen kurssi on juuri ensijaksossa, kun on lunta. Mutta tämä tyttö ei suksia tai luistimia jalkaansa kyllä suostu laittamaan x3 Sanokoot yli-innostunut ope vaikka mitä. Hienoa Fuji Ainakin joku on tehnyt jotain järkevää. Itse olen vain katselut G1 MLP jaksoja...
|
|