|
Post by Hiswa on Oct 22, 2011 16:18:51 GMT 2
Hmm. Meillä on liikuntaa vasta nelos jaksossa. En ole ihan varma onko siinä vaiheessa enää lunta, mutta ei minuakaan paljon huvittaisi hiihtää tai luistella. :'D
Ja arghh, netti pätkii.
|
|
|
Post by Koji on Oct 22, 2011 16:42:19 GMT 2
Itselläni on ensijaksossa 10 h liikkaa päivässä että jippijaijei 8DDD
/ edit
hyvä minä, VIIKOSSA siis.
|
|
|
Post by tunturisopuli on Oct 22, 2011 17:30:43 GMT 2
Herrajumala O___o mikä määrä liikkaa ite en jaksais..
|
|
|
Post by Koji on Oct 22, 2011 17:31:54 GMT 2
Vanhojen tanssi kurssi ja normaali -3- Lihakseni tulevat olemaan niin jumissa että x__x
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 22, 2011 17:39:20 GMT 2
10 tuntia? Mitäääh? Onko sellainen edes mahdollista? o___o
Nyt kyllä kovasti houkuttaisi ostaa peliaikaa WoWiin. Mutta en suostu! Haluan säästää rahani sinne kirjamessuille, kun tiedän että siellä on kuitenkin kaikkea mitä sitten haluttaa ostella. x)
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Oct 22, 2011 17:48:48 GMT 2
10 tuntiä päivässä herranjestas 8| Tyylillä aamukasista iltakuuteen? Sehän on jo ...epäinhimillistä
Minultakaan ei kyllä rahat riitä mihinkään WoWin peliaikoihin, ihan vaan kun pitää jo ruokarahatkin pummia porukoilta kokonaan. En saanut opiskelija-asuntoa vaan asun yksityisellä vuokralla niin menee kaikki tuet vuokraan eikä riitä kokonaan nekään siiihen hömh. : P Tekis miel matkustella kylllä. Miksei vois asua Tampereella tuttuja? Äkkiä tänne joku tamperelainen.
|
|
|
Post by Koji on Oct 22, 2011 17:54:49 GMT 2
Sanoinko päivässä? Tarkoitin viikossa 8DD *facedesk* En jaksa ajatella tarkemmin mitä kirjottaa, liikaa kipuja.
Itselläni iso osa nettikavereista asuu tuolla korkeammalla päin suomea, ja olisin miljonääri jos saisin 2 euroa jokaisesta Oulun seudulla asuasta jonka tunnen 8DDD
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Oct 22, 2011 18:23:10 GMT 2
Tsih. No tuo on jo inhimillinen, vaikka paljon on kyllä hyh! Mutta vanhojen tanssit oli kivaa ah. Saisinkohan mekkoni joskus takaisin kaveriltani. Kierrätettiin ropepiirin ystävien kaa tanssikamoja.
Minun nettikavereilla Joensuu ja Vantaa vahvoina. En tosin tulis miljönääriksi mistään suunnasta, kaikki asuu niin eripuolilla. Mut ois vaan kiva saada hyviä kavereita joita vois nähdä useemminkin ömh, oli sitten netistä tai mistä vaan. Koulussakin hengaan just niiden kaa jotka asuu eri kunnissa tai matkaavat joka viikonloppu kauas pois toiseen kotiinsa. :'D Yksinäisyyden kriisi!
|
|
|
Post by Koji on Oct 22, 2011 18:27:06 GMT 2
Tule kimppaamme, ollaan sitten kaikki yksin yhdessä o/
Itsellä on juuri tuo Oulunseutu, olen varma että siellä kasvaa näitä ropettajia ja otakuja puussa. Muut ovat hajanaisesti ympäri suomea, harmi vain ettei paljoa ole ns. con-kaupungeissa 8DD ei pääse lusimaan yöksi.
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 22, 2011 20:48:20 GMT 2
... Mie en asu Oulun seudulla. Mut veikkaan et tarkotit kuitenkin minua ja Tikaa. Loukkaat nyt tunteitamme. Me asutaan KAINUUSSA. ó__o
Ja Tucci, aika kökköä jos menee kaikki opiskelijatuet tollaseen. Mullakin on luultavasti tulevaisuudessa ongelmia noiden tukien kanssa, kun haluisin mennä Liminkaan opiskelee sarjakuvia vuodeks, mutta Kela ei tue sitä ennen kuin täytän 20. Joten pitäis jäädä tänne tuppukylään lukion jälkeen vuodeksi johonkin K-kauppaan töihin...
|
|
|
Post by Koji on Oct 22, 2011 20:54:02 GMT 2
En tarkoittanut teitä 8DDDD Luen teidät "ylempänä asuviin", eli tyyppeihin jotka asuvat "oulun yläpuolella"
Itse haluaisin Muurlaan lukion jälkeen 8DD
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 22, 2011 21:00:18 GMT 2
... Noku tuokaan ei oo oikein. Me asutaan oikeestaan Oulusta itään ja alaspäin. XD
Ja kammotus sentään, toivottavasti tämä miun kurkkukipu ei oo mikään omituinen tulehdus tai angiina tai mikään. En tahdo oikeesti sairastua just kun ois mukava loma tulossa. D:<
|
|