|
Post by Koji on Oct 22, 2011 21:03:37 GMT 2
...pilkunnussija 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Mutta silti, nämä ovat omat määrritelmäni Asutte yläpuolella minusta katsoen. Ei olisi kivaa ei. Kipeänä ei ole kivaa.
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Oct 22, 2011 22:00:19 GMT 2
Höh Kainuukin kaukanakaukanaaaa. Minun kotimestat Heinola ja Tampere on pystyakselilla melko samoilla kohdin hmh. Toinen Etelä-Suomea ja toinen Länsi-Suomea vaaan hmh. Ahahah meidän tuutori on Kainuusta ja puhuu ihan hupsusti murtaen.
Mullakin alko kurkkukipu äääh. Enkä haluis sairastuu kun koulu alkaa ylihuomen taas ja koska koulussa kivaa ja käytännön tunneilla ehdoton läsnäolopakko vaikka oiskin flunssaa ja ääh. : < Voi meitä. Mwahaha voin tulla ottamaan nieluviljelyn ja kertoa onko angiina. Ok me ei olla viel harjoteltu nieluviljelyjen ottoja :'D Verikokeita otin montakymmentä viime viikon työharjottelussa.
|
|
|
Post by Koji on Oct 22, 2011 22:03:27 GMT 2
En ikinä halua nieluviljenyyn. Itselläni oli kurkku kerran ihan törkiän kipeä, lääkkeeksi määrrättiin kurkkupastillit, koska sen oli viuksen syytä ._. Itse olen täällä aika kaakonkulmalla tökkimässä rajanylittäjiä
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Oct 22, 2011 22:19:02 GMT 2
Mullakin ollut kymmeniä kertoja viruksen aiheuttama plaah. Kerran oli bakteerien ja sillon sai lääkkeet, ne oli kivaa kun ne tehos ihan heti! Snif et tule potilaakseni? Valkotakkitucca joutuu työttömäksi. Mut ok, nieluviljely on kyllä ihan kamalaa >:'''D
|
|
|
Post by Koji on Oct 22, 2011 22:21:28 GMT 2
8DDDDDDDDDD No ei nyt ole ainakaan mitään oneglmia, paitsi tikkien takia johtuva liikuntarajotteisuus. Ehkä sitten raahaudun, kun tulee onkelmia niin valkotakkituccatuccilla on töitä o3o
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Oct 22, 2011 23:34:36 GMT 2
Voih tuollaiseen ongelmaan ei bioanalyytikkoa tarvita joo. Ehkä sittenkin saat kuules angiinan!
Meidän personal textit kommunikoivat hyvin yhteen.
|
|
|
Post by Koji on Oct 22, 2011 23:57:31 GMT 2
Niinpä 8DDD
NOO, NOT THE ANGIINA D:
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 23, 2011 0:03:24 GMT 2
Kainuu on kaukana kaikesta, tosiaan. It's the fact of life. D:
Mutta joo. Kiva kun en voi syödä ilman että olen ihan tuskissani täällä. >D
|
|
|
Post by Tika on Oct 23, 2011 14:52:53 GMT 2
Fuji uskallapa sairastua niin syön sinut >8o Saan kohtauksen jos en pääsekään loppulomaksi Helsinkiin vaan joudun täällä saakeli nyhjäämään, olisin hermoraunio viikon päätteeksi o______o Nytki oon kaverilla, ku piti lähtä kotoa evakkoon.
Ja ääääh, pitäs töihin muka vielä tänään mennä saamari. En haluaa eieieii. Inhottava ajatuskin. Mäkun luulin että mulla on loma?! Mrh.
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 23, 2011 14:56:25 GMT 2
En sairastu en. x)
Ja joo, mäkin luulin et mulla ois loma mut jouduin siitä huolimatta eilen töihin ja nytkin pitäis alkaa tekee kaikkia koulun projekteja... On ruotsin kirjotelma, äikän puhe ja vielä jotain ihme juttuja. En nyt vaan muista mitä. Mut niiton ihan liikaa.
|
|
|
Post by Tika on Oct 23, 2011 14:58:52 GMT 2
Hyvä lapsi x)
Mullakin ihan liikaa koulujuttuja, mutta raakasti jätän jumakauta tekemäti. Oikeasti, minun inspiraatio opiskeluun on jostain syystä menny ihan nollille .___. ei oo hyvä homma nyt abivuonna kyllästyä kouluun...
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 23, 2011 15:02:11 GMT 2
.... Minulla meni inspiraatio opiskeluun jo ekana vuotena. Koko tän ajan oon vaan laiskotellu ja tehny kaikki tehtävät aina ihan viimetipassa. Että näin. XD
Öööhrrghh. Pöhköt vanhemmat ei tajua kun sanon että amazonista sais 25 eurolla suht hyvälaatusen kameran jalan + ilmasen laukun sille. Ne vaan sanoo et ne haluaa ostaa sen firman piikkiin joten aikovat jostain helkkarin Rajalasta ostaa sellasen "hyvän" jalustan. Ne kaikki maksaa jotain yli 100 euroa, enkä nyt menis sanomaan et niitä ois yhtään enemmän hyötyä mulle kuin tollasesta halpisjalasta. En mie noita kalliita mihinkään tarvitse, kun oon harrastelija enkä kuitenkaan tee mitään kuvasta työkseni. Mut ei niillä mene kaaliin. -__-
|
|