|
Post by kiikku on Oct 24, 2011 15:45:16 GMT 2
kiikku pyörähtää täälläkin tervehtimässä kaikkia, että heipä hei vaan?
Sen mitä tästä (mukamas)laiskana ihmisenä jaksan lukea niin juu, vanhempien ajatusmaailma tuntuu joskus, hiukan useamminkin, olevan kovinkin kummallinen. Yksinkertaisimmistakin asioista tehdään kauhean monimutkaisia? Äh, sitä tekevät niin vanhemmat kuin miespuolisetkin henkilöt 'D Toiset viettävät loman töissä, toiset taas perinteisesti sairastellen. Eihän kunnon opiskelija/työntekijä sairasta kuin lomilla. Tietenkin.
|
|
|
Post by Koji on Oct 24, 2011 16:24:26 GMT 2
Tervetulloo o3o
Totta. Itselläni on taas useimmin kylä se, että kun olen kipeä koulussa tapahtuu jotain erikoista ja kivaa 8DDD ei reilua
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 24, 2011 20:49:36 GMT 2
Teretulemasta minunkin puolestani. :3
Mut joo, minäkin aina sairastun kun olisi jotain mukavaa tekemistä tai harrastusta. Esimerkiksi tässä pari viikkoa sitten olin liittymässä sellaiseen seurakunnan elokuvaprojektiin, mutta en sitten päässytkään liittymään kun sairastuin juuri hieman ennen sen ensimmäisiä tapaamisia ja leiriviikonloppua. Niin että oli tosi kivaa, joo. x)
|
|
|
Post by Tika on Oct 24, 2011 23:31:53 GMT 2
Vällkommen min vännen Joo eli moi ja tervetuloa! Ihana ku tullee uusia pelaajia o3o Mä taas en koskaan ole oikeasti kunnolla sairas, että se on aina vähän semmosta että just ja just voi ehkä olla koulusta pois >___< se on ärsyttävää. Kuumettakin mulla on aniharvoin. Olis edes kunnolla joskus sairas eikä vaan pitkiä aikoja silleen semisairas. Duh.
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 25, 2011 12:56:16 GMT 2
Hohoho, miun kitaran hihna tuli vihdoinkin postissa. Nyt Rory -kitaraiseni on oikein nättinä sitten. o3o
Kauhistuttaa muuten ihan miten nopeasti aika oikein kuluu. Kohta on enää puolet lomaviikosta jäljellä ja Tika tulee meille huomenna apuaaa. Pitäis tehdä musiikin esitelmä ja ruotsin aine sitä ennen jotenkin ja siivotakin vielä. o__o
|
|
|
Post by Tika on Oct 26, 2011 9:38:04 GMT 2
Rorykitarainen jota mä pääsen rämpyttään ehihihi > On muuten tosi nopsaan mennyt loma 8o Ja tajusinpa, että joo en ole paljon vilkaissutkaan koulukirjoihin >D Uuuups. No ehtii kai tuota.
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 26, 2011 9:48:39 GMT 2
En ole minäkään vilkaissut koulukirjoihin, vaikka olen kyllä ahkerasti ajattelut niihin vilkaisevani. xD
Omnomnom, heräilin kokoajan aamulla kun en meinannut pysyä unessa. Oon varmaan ihan hyperaktiivinen siinä vaiheessa kun Tika tulee tänne. XD
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Oct 26, 2011 12:07:24 GMT 2
Morjensta kiikulle minultakin, näin jälkijunassa...
Minulla melkeen puol viikkoa siitä kun loma loppui jee :') Keskiviikon kunniaksi tiedossa lettukestit ja riisipuuroa... ihan yksinäni vaan kun en saanut yrityksestä huolimatta ketään innostumaan seuraksi.
|
|
|
Post by Koji on Oct 26, 2011 12:10:05 GMT 2
Daw D: Tulisin mielelläni lettukesteille o3o Riisipuuron jättäisin kyllä väliin, Kojit ei pidä puurosta 8DDDDDD
(Suosittelisin vilkaisemaan arttitöpöistä jos et ole tehnyt sitä vielä)
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Oct 26, 2011 12:12:41 GMT 2
Puuro ei minunkaan lempparia ole (ai hitsi unohdin ostaa kiisselin sen seuraksi grr!), mutta muuttaessa sain mukaani lokakuussa vanhaks meneviä puuroriisejä niin pakko nyt käyttää :'D Muuten roskikseen menevät.
(En oo vilkuillut ohoh : o )
|
|
|
Post by Koji on Oct 26, 2011 12:24:18 GMT 2
8DDD Suostun syömään vain jouluna vähän joulupuuroa ja sen seurana kasa kanelia o3o Muuten en. Koulussa vedän pelkkää kiisseliä, jos on puuroa~~ Tai hipaisen kotiin syömään 8DD
Ufugh, selkä.
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Oct 26, 2011 12:31:40 GMT 2
Minulla ei ole kaneliakaan. :C Äh pitääkö kipasta takas kauppaan sen kiisselin tähden. Ei oo aineksia että pystyis ite minkäänlaista mehukeittoa väsäämään. Jouluna puuro maistuu kyllä hyvin mmh. Mut tosi ällöä kun meidän koulun ravintolassa on vähän väliä makkararuokia >: | Muutenkin yllättävän pahoja ruokia, kaipaan takas lukioon syömään. Lukiossa oli ilmaista ja hyvää omnom. Nyt pitää maksaa pettymyksistä.
Voi selkää.
|
|