|
Post by Koji on Oct 9, 2011 0:22:12 GMT 2
Mortenin sisaruksia tässä kauppaisin, jos olet vähääkin kiinnostunut kipitäppäs lukemaan kyseisen hahmon menneisyys - ellet ole sitä jo tehnyt. Haluaisin hahmoni perheenjäsenille siis pelaajia, se olisi varsin mukavaa 8D
Varsinaisia kriteerejä ei ole, paitsi: Turkin pääväri olisi hyvä olla saman sävyinen kuin Mortenilla, elikkä harmaanruskea
Lajilta susikoira ja elänyt aina Inu Shimassa Turkissa olisi edes vähän täplä kuviontia
Ja lisäksi on piskuisia hahmokohtaisia:
Sigrid, narttu, vanhin sisaruksista Tulee hyvin toimeen Mortenin kanssa Ei tule toimeen muun perheen kanssa Liittoutuneissa
Lauritz, uros, nuorin (hieman Havloria nuorempi), Havlorin kaksoisveli Ei tule toimeen vanhempien sisarustensa kanssa - paitsi Havlorin Puhdistajissa
Eli siis, Sigrid on vanhin, Morten on keskimmäinen ja Havlor & Lauritz nuorimpia. Sigrid ja Morten ovat tovereita ja ei tule muun perheen kanssa yhtään toimeen.
Kommentoippa tähän jos kiinnostaa - ja kysy jos on kysyttävää. Halutessasi voin suunnitella ulkonäön haluamallesi hahmolle.
Mortenin vanhempiakin voisin myydä (Tore-isä ja Judit-äiti), jos Puhdistusliikkeen megakannattajat edes jotakin kiinnostaa.
|
|
|
Post by tunturisopuli on Oct 16, 2011 19:51:44 GMT 2
|
|
|
Post by Koji on Oct 16, 2011 20:01:34 GMT 2
|
|
|
Post by tunturisopuli on Oct 17, 2011 19:39:13 GMT 2
Oho sori..siit ei tullu tekstii ku kirjotin kännyl..siis seikkailin kännyl täällä, mut nyt kun teksti näkyy niin sanon niinku olin sanomassa Sigrid kiinnostaisi kovasti xD...
|
|
|
Post by Koji on Oct 17, 2011 19:41:09 GMT 2
Hoo, nämäpä menee näköjään oikeasti kaupaksi o3o Joo selvä siis, saat Sigridisien, kysy jos on kysyttävää
|
|
|
Post by tunturisopuli on Oct 17, 2011 19:44:57 GMT 2
Kun mainitsit tuossa et voit suunnitella ulkonäön niin halusikko sen raapustella mulle..kun en oo ite niin hyvä piirrustelemaan..? xD
|
|
|
Post by Koji on Oct 17, 2011 19:45:55 GMT 2
Joo voinhan minä
|
|
|
Post by tunturisopuli on Oct 17, 2011 19:51:16 GMT 2
Oi kiitos paljon <3 xD!
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Oct 21, 2011 13:47:05 GMT 2
Minua vois sukulaishahmo kiinnostaa, saa niin lystejä pelejä aina kun valmiiksi löytyy juonipiirejä. Kiinnostaa myös se seikka, että miten susikoirat(/koirasudet) voi kuulua Puhdistajiin vai onko minulla mennyt nyt jotain pahasti ohi? :'D Ja minkä ikäinen tämä Lauritz on jos se on vielä tuota Havloriakin nuorempi? Susilla kiima kerran vuodessa rajoittais ikävälin heti vuoteen?
|
|
|
Post by Koji on Oct 21, 2011 13:51:55 GMT 2
Tajusin sen itsekin, mutta asiaa muutin niin, että pikkuveljet ovatkin puoliveljiä ja ovatkin ihan susia 8DDDD En näköjään vain ollut muistanut muokata sitä vähän. Lauritz on vain hetkiä nuorempi (eli syntyi Havlorin jälkeen), eli melkein voisi sanoa että oikeastaan samanikäinen, kun kerran kaksoisveljiä ovat <:
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Oct 21, 2011 16:05:22 GMT 2
Haa selvä. Pitääkö minun joku kilpailu käydä hahmosta vai voinko yksinoikeudella hänet varailla? Tuleeko Havlor jonkun pelattavaksi?
|
|
|
Post by Koji on Oct 21, 2011 16:08:06 GMT 2
Havlor on jo varattu (otin siksi pois) ja tulossa nyt jossain vaiheessa, kunhan pelaaja saa hahmon valmiiksi.
Lauritz on taas ihan vapaana vielä.
|
|