|
Post by Hiswa on Oct 10, 2011 23:43:43 GMT 2
Idea lienee tuttu monelle. Eli arvostellaan edellisen avatar, personal text, ja allekirjoitus. Ja sitten vielä annetaan kouluarvosana kokonaisuudesta. 8)
Ei sitten ole järkeä arvostella saman pelaajan kokonaisuutta uudelleen, ellei tämä ole vaihtanut avataria/personal textiä/allekirjoitusta viime arvostelun jälkeen.
----
Avatar: Personal text: Allekirjoitus:
Kokonaisuus:
Joku saa alottaa minulla.
edit// Tunturisopuli; tuo pätkä ak:ssani itseasiassa on laulun sanoja. x)
|
|
|
Post by tunturisopuli on Oct 19, 2011 17:59:42 GMT 2
En ole sitten haka tässä joten yritän parhaani..se riittäköön ;-D!
Avatar: Kuva on omaperäinen eikä varmaankaan mistään kopsattu ;-D se on erilainen siinä suhteessa mitä yleensä näkee avataria. Tavallisissa avatarissa on oman hahmon kuva yleensä. Tässä ei niin ole. Kuvassa olevaa ihmistä en tunnista, mutta tämä näyttää hauskalta.
Personal text: Personal tekstinä oleva "Mr.Pond" sointuu kuvaa hauskalla tavalla sillä tyyppi näyttää olevan pihalla juuri tapahtuneista tapahtumista x).
Allekirjoitus:On omaperäinen sekin. Minä olen yleensä nähnyt allekirj. vain laulunsanoja ja hahmojen nimiä. Tämä ei vaikuta minusta laulun sanoilta vaan täydeltä totuudelta. Kuitenkin hahmon nimi on yhdistetty hauskasti eikä ole vain kirjoitettu "Kasimir hahmoseni." Ja hahmon nimestä pääsee sen esittelyyn!
Kokonaisuus: Kokonaisuus on omaperäinen ja itse keksitty. Upea allekirjoitus ja avaa hauskuuttava personal teksti ovat hyvä yhdistelmä.
Numero: Hiswasen kokonaisuudesta annan numberon ja se on tatatatararararar! 9½!
moderator edito // Yritäpäs vältellä käyttämästä rivinväliä (entteriä) liikaa. - Hiswa
|
|
|
Post by Koji on Oct 21, 2011 23:36:18 GMT 2
Ava on ihan hienon näköinen, vaikka onkin hieman "perus"tyylinen. Mutta kuvan teemahan sopii tähän roolipeliin mainiosti 8DDD Personal text sopii osittain kuvaan, joka on tietenkin plussaa. Pidän siitä, että näillä kahdella on joku yhteys. Allekirjoitus: Linkki hahmoon, ja sehän on tärkeää, ettei esittelyä joudu kaivamaan foorumin syövereistä. Ja mukana on hyinkin osuva tekstinpätä 8D
Kokonaisuus on hyvä, vaikkei yhtenäistä teemaa synny. Numeroksi antaisin varmaankin jonkun 9-
|
|
|
Post by Hiswa on Oct 21, 2011 23:45:40 GMT 2
Avatar: Olen aika rakastunut tähän kuvaan. L'hän siinä teetä (kahvia?) siemailee. Kuvan hauska teksti tuo plussaa. Pt: Sopii jotenkuten kuvaan, ja ainakin L'n ilmeeseen. Ak: Lause joka on täysin totta. Linkki löytyy myös hahmoon, joten plussaa siitä.
Kokonaisus: Sanoisin 9½. Aika yhtenäinen kokonaisuus ja kaikki tarpeellinen löytyy. Jotain kuitenkin jäi ehkä uupumaan.
|
|
|
Post by Koji on Oct 24, 2011 12:24:31 GMT 2
Ava on hyvin rajattu, usein tuollainen missä jätetään puolet kasvoista ulos jää häiritsemään. Tuossa se toimii hyvin ja hahmon ilme on mahtava. Personal text sopii yhteen avatarin kanssa, joka on aina tärkeää. Allekirjoitus sopii yhteen avatarin ja PTn kanssa, se on mukava tekstinpätkä ja linkki hahmoiseen löytyy, huva o/
Kokonaisuus toimii hyvin ja ei oikeastaan ole mitään moitittavaa, numeroksi 9+
|
|