|
Post by kiikku on Nov 13, 2011 19:48:04 GMT 2
Vaikkei uutta mussukkaani ole vielä hyväksytty, rustailen nyt tänne tälläisen juonenpätkän minkä herran päänmenoksi pohdin.
Elikkä tulevaisuudessa voisi Hiran entinen kadonnut puoliso Tia (nimen saa toki muuttakin) ilmestyä kuvioihin, hengissä, mahdollisesti myös pennut synnyttäneenä niin että näistä on säilynyt elossakin jotain. Elikkä Tia tarvitsisi siis jotain joskus pelaajan, mutta ensin tarvitsisi toisen nartun. Hiran tielle siis voisi ilmestyä jokin neitokainen, jonka kanssa sitten rakkaus puhkeaisi kukkaan ja tittidii tapahtuisi ties mitä. Sitten legendaarisesti tietenkin ex-muikkeli palaisi paikalle ja siinähän se soppa sitten onkin. Tähän asti olen suunnitellut. Tarvitsisi siis kaksi hahmoa, Tian ja jonkun toisen nartun, mahdollisesti jo olemassa olevan tai sitten jonkun joka luodaan.
Kummatkin hahmot varattu.
|
|
|
Post by Koji on Nov 14, 2011 16:34:23 GMT 2
Tässä olen kaavaillut jo neljättä hahmoa, joko ottaisin tänne yhden Inun aikaisen hahmon tai sitten uuden mitä olin suunnitellut... Ja koska nyt tämän satuin näkemään. Mielessäni käväisi ehdottaa sitä hieman suunnitteilla ollutta uutta hahmoa Hiran uudeksi heilaksi~~
Sillä ei varmaan väliä ole, olisiko tämä uusi heila susi tai koira?
|
|
|
Post by kiikku on Nov 14, 2011 22:00:46 GMT 2
Jee! Kuulostaa hyvältä. Eikä ole väliä onko susi vai koira vai koirasusi, tai muutenkaa, Hira on aika suvaitsevainen tyyppi:)
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Nov 19, 2011 19:15:22 GMT 2
Minä taas olin jo sattumalta suunnitellut että kolmas hahmoni voisi täällä olla naaras nimeltänsä Tiarella ; o Hänen toteuttamiseensa aikaa vielä melkoisesti, mutta jos kävisi yhteen niin puolestani hän vois olla tuo kadonnut puolisokin.
|
|
|
Post by kiikku on Nov 19, 2011 19:21:34 GMT 2
No huh - aika sattuma tuo nimi juttu:D Asialla ei tosiaan ole mikään kiire, sillä ensinhän täytyy kehittyä Hiran ja tämän uutukaisen suhde, joten miusta tuo kuulostaa aika hyvältä(: Sovitaan siis näin(?).
|
|
Tucci
Tuttava
You're doing it wrong
|
Post by Tucci on Nov 19, 2011 19:50:13 GMT 2
Minulle käy hyvin, saanpa hahmooni kivasti lisäpotkua tästä juonikuviosta. Otan vaikka yhteyttä sitten kun alan tarkemmin suunnitella hahmoni menneisyyttä ja luonnetta? (Ulkonäkö on ollut aikaa sitten valmis, vaatii vain joitain muokkauksia koska hyödynsin siitä palasia toiseen roolipeliin. Lajiltaan on susi)
|
|
|
Post by kiikku on Nov 20, 2011 15:08:32 GMT 2
Selvä tämä
|
|